Aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

06 September 2008 | Australië, Sydney

Jaja, na een lange maar toch relaxte reis ben ik dan eindelijk aangekomen! Ik was hier rond 6 uur 's ochtends (australische tijd) en begon de dag gelijk goed met een stevig ontbijt bij de Mac:D Totaal ander assortiment maar wel even lekker. Verder heeft het hier de hele dag geregend, dat is wel balen want echt veel van de stad heb ik nog niet kunnen zien.

Mijn hostel ligt in Kings Kross, dit is echt het hartje van Sydney. Veel hostels, dronken mensen, striptenten, en drankzaken. Nederlanders heb ik hier nog niet gezien, wel enorm veel Duitsers! Opzich niet verkeerd, ga hier nu met 2 Duitsers om lachen gasten. Net inkopen gedaan voor morgenochtend, alles zo goedkoop mogelijk natuurlijk! Ook het avondeten was cheap: Pizza. Wel lachen om alles backpackersstyle te doen.

Mijn eerste indruk van Sydney is: HUGE!!! er wonen hier meer dan 5 miljoen mensen (ruim een vierde van de totale bevolking) alle gebouwen zijn hier hoog en met die regen constant ben ik er nog niet aan toegekomen om naar de "hotspots" te gaan. Hopelijk morgen beter weer.

Ik ben niet van plan om hier lang te blijven. Maximaal een week denk ik.

Leuk om de berichtjes te lezen! Zo te zien hebben jullie veel vertrouwen in mij! (nu ik zelf nog;))

Zo, ik ga naar mijn hostel (10 man op 1 kamer... allemaal duitsers!) Heb nog wat slaap in te halen.

C'ya


  • 07 September 2008 - 13:41

    Niekos:

    Jong,
    Mooi dat je goed aangekomen bent.. Jammer van het weer, maargoed dat is hier ook niet al te best! Verder was het weer een rustig weekend, Cardi was een en al sfeer met 20 man.. Beetje jammer weer.
    Verder rij ik weer rustig rond door Soest met me waggie! echt heerlijk gewoon! Als je weer terug bent zal ik me rijkunsten ff laten zien! One(L)Hardcore

  • 08 September 2008 - 10:04

    Frits:

    Yoo maat,
    Zo zie j maar weer dat niet alles mee kan zitten he, Duitsers & regen.. wel mooie dames daar te zien of nog niet tegen gekomen?
    Las op mijn hyves dat je het genieten vond dus dat is weer positief ouwe!,
    Gister weer een mooie zondag gehad.. Kwart voor 10 op soest(5-1 gewonnen+ doelpuntje meegepakt, 1 uur in de kantine, 7 uur uit de kantine, 5 over 7 eten in toon, half 1 naar huis..

    Maak er een mooie tijd van & Spreek je binnenkort vast wel weer.

    Groeten uit hartje SOEST!!

  • 08 September 2008 - 18:54

    Opa En Oma:

    Zojuist bij Opa en Oma je berichtjes voorgelezen
    Ze vinden het prachtig dat je er al bent want zij dachten dat je nog steeds onderweg was naar Australie. Ze doen de groetjes en je moet van hen zorgen dat je veel in je zwembroek kan lopen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lando

Vanaf mijn 18e leerde ik de reiswereld kennen door een lange vakantie naar Australië. Het reisvirus beet, hard. Nu, heel wat jaren en +50 landen verder, is het verlangen om te zwerven over de aarde nog altijd aanwezig.

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 111345

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Vietnam on wheels

24 September 2013 - 01 April 2015

World trip!

01 Juli 2011 - 26 Augustus 2011

Zuidoost Azië

04 September 2008 - 19 Januari 2009

Australië

Landen bezocht: