Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu Back in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

Back in Sydney

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

14 December 2008 | Australië, Sydney

Ok, na een emotioneel afscheid in Byron Bay, kon mijn lange busrit naar Sydney beginnen.
Normaal gesproken heb ik nooit last met slapen op een vage locatie.. maar dit keer kon ik echt niet slapen, wat resulteerde in een herbeleving van Sensation Black 2008! Toen de hele set afgelopen was, en ik knijterstrak de bus uit kwam, kon ik dus opzoek gaan naar mijn hostel. Ik was redelijk zelfverzekerd over mijn kennis van Sydney dus hoefde geen kaart te zoeken...
Hmm foutje dus, 4 uur later kwam ik dus eindelijk aan bij de botanische tuinen en vandaar was het nog een half uur. Hierbij kwam ook nog is dat ik flipflops had van 3 dollar en me hele voeten nu onder de blaren zitten:P nice!
Toen ik aankwam in het hostel was iedereen bezig met kerstbomen en andere versiering, das wel leuk dus:)

Nu na de eerste week heb ik het weer perfect hoor:D Paar keer naar het strand geweest. Een keer wezen snorkelen met wat gasten en de eigenaar en vaak met een groepje sporten in het park (voetbal, rugby enz). Verder zijn de avonden weer als gewoonlijk:)
Vandaag (vrijdag) was het de laatste dag van een van de bewoners die hier een half jaar zat, dikke bbq en vrijwel de hele avond gratis drank, chill!


Kerst en oud&nieuw gaat echt ziek worden hier, zooooveel tenten die nu door heel sydney zijn geknald, overal flyers/proppers enz enz. Mooie dagen in aankomst dus:D
De afgelopen dagen waren de voorbereidingen van het vuurwerk, my god dit was al zo mooi! Dit zal een prachtspectakel worden!....

Helaas zal ik er niet bij zijn..


Al een tijdje heeft mijn opa het erg zwaar en heeft hij zijn dagen rondgebracht in het ziekenhuis. Het ziet er niet goed uit voor hem. Zijn laatste wens was om uit het ziekenhuis te gaan, terug naar zijn vrouw, omringd door zijn familie. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt niet aan zijn wens te voldoen. Een prachtig man als mijn opa verdient het beste, en als een complete familie zijn we er voor hem!

Mijn vlucht is erg snel gewijzigd (thnx ma) en ik zal morgen om half 6 de lucht in gaan, op weg naar huis.

  • 14 December 2008 - 10:26

    Boris:

    Yo Lando,

    Ik hoop dat je echt een toptijd hebt daaro! ik heb alles een beetje gelezen dus volgens mij heb je t prima! wanneer kom je terug?

    Veel plezier nog!
    gr boris

  • 14 December 2008 - 22:25

    Bonnita:

    Hee Lando, dat richtingsgevoel heb je vast van mij :D :D :D

    KUS mama :D

  • 15 December 2008 - 08:11

    Miranda:

    Hallo Lando, je maakt wat mee daar Down Under! Zal wel raar zijn om kerst te vieren in een warm land ... hier zijn de voorbereidingen ook al in volle gang. Gisteren hebben we ons kerstboom gekocht bij topverkoper Myron! Je zal zeker gemist worden. Veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lando

Vanaf mijn 18e leerde ik de reiswereld kennen door een lange vakantie naar Australië. Het reisvirus beet, hard. Nu, heel wat jaren en +50 landen verder, is het verlangen om te zwerven over de aarde nog altijd aanwezig.

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 111332

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Vietnam on wheels

24 September 2013 - 01 April 2015

World trip!

01 Juli 2011 - 26 Augustus 2011

Zuidoost Azië

04 September 2008 - 19 Januari 2009

Australië

Landen bezocht: