Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

Ayutthaya

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

05 Juli 2011 | Thailand, Ayutthaya

Hoi, daar zijn we weer met een korte update vanuit Chiang Mai.

Gisteren hebben we de trein gepakt naar Ayutthaya, de oude hoofdstad van Thailand. Ayutthaya staat bekend om de vele ruines, tempels en Buddhas's. Leuk, dachten we, want Buddha's hebben we nog niet gezien hier..

De treinreis was chill! 3e klas, spotgoedkoop, vol met locals en om de 10 seconden een Thai die eten/drinken aan probeerde te smeren. Ge-wel-dig! Sowieso is het eten hier super, op elke hoek van de straat kan je heerlijk eten voor nog geen euro.

In de trein naar Ayutthaya kwamen we een Belgisch stelletje tegen waarmee we ook de gehele dag langs de tempels/ruines zijn geweest. Was weer een mooie dag! Foto's volgen nog. Na deze trip werd het tijd voor wat slaap, ikzelf had al 3 dagen niet geslapen.. M150 energy drink, hell yeah! 's Avonds nog gezellig een aantal Changs gedronken met een Nederlands stel en een stel uit Amerika.

De volgende dag was het weer treintijd, en wel een van 10 uur! 1e klas, comfortabel ja, gezellig nee, koud JA! Airco op volle toeren.. We zijn nu net aangekomen in Chiang Mai, chill guesthouse, bandje, alleen maar backpackers en zowel het Belgse als Nederlandse stel! Morgen gaan we met de hele groep een jungle trekking doen. Hierover later meer! Eerst weer wat cocktails, kaartspelletjes en poolen.

Vanuit het heerlijke Chiang Mai,

Later!

• 05 Juli 2011 - 15:58

CLOWN ?!:

Doen jullie ook nog leuke dingen ?

• 05 Juli 2011 - 21:36

Oma:

hallo schat ik zie het voor me dit alles hebben wij ook gedaan lekker eten veel groenten wat lekker is ,pat tai,, een soort bamie kus van je oma

Lando

Vanaf mijn 18e leerde ik de reiswereld kennen door een lange vakantie naar Australië. Het reisvirus beet, hard. Nu, heel wat jaren en +50 landen verder, is het verlangen om te zwerven over de aarde nog altijd aanwezig.

Actief sinds 23 Juli 2008