Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

Koh Tao

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

19 Augustus 2011 | Thailand, Koh Tao

En toen waren we alweer op het laatste eiland: Koh Tao, het duik- en chilleiland van Thailand.

Omdat we de laatste 3 weken eigelijk niets anders gedaan hebben dan feesten, gingen we op automatische piloot door op Koh Tao. Nou dat was dus even anders.. Zeker prima uitgaan hier, maar alles sluit hier om 3 uur en start zo rond 12! Beetje anders vergeleken met de voorgaande eilanden (24/7). Maargoed, desalniettemin goed genoten van het avondleven hier.

Het uitgaan was hier dus wat anders dan we gewend waren, dat gaf ons tijd om (voor de verandering) overdag wat te doen: strand en snorkelen! Koh Tao is prachtig, lekker rustig, palmbomen over je heen, rotsformaties die zo mooi zijn dat ze nep lijken en een onderwaterwereld waar je u tegen zegt. Helemaal goed dus! Wel een beetje jammer dat het duiken er niet in zit, maargoed, dat wist ik voordat ik hier aankwam. Ooit, ooit kom ik hier terug om te duiken.

Goed dit is dus alweer onze laatste avond hier in Koh Tao, de tijd VLIEGT letterlijk voorbij, heel irritant! Maarja, niets aan te doen. Morgen vertrekken we naar Bangkok om daar nog 4 dagen even goed los te gaan en te meeten met een heel stel mensen die we gedurende onze trip ontmoet hebben. Nu nog even goed los gaan op 'bounce' en 'you changed the way you kissed me' in de lotus bar met wat bucketjes en dan op naar bed, morgen er weer vroeg uit!

Cheers! en tot op het gilde!!

  • 21 Augustus 2011 - 19:20

    Dianto:

    Neef jij hebt echt heel veel vette dingen meegemaakt.
    Zelf krijg ik er ook de kick van.
    PS:ik doe ook mee met gildespele en zit in jouw team.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lando

Vanaf mijn 18e leerde ik de reiswereld kennen door een lange vakantie naar Australië. Het reisvirus beet, hard. Nu, heel wat jaren en +50 landen verder, is het verlangen om te zwerven over de aarde nog altijd aanwezig.

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 111338

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Vietnam on wheels

24 September 2013 - 01 April 2015

World trip!

01 Juli 2011 - 26 Augustus 2011

Zuidoost Azië

04 September 2008 - 19 Januari 2009

Australië

Landen bezocht: