En toen zat het er alweer op... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu En toen zat het er alweer op... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

En toen zat het er alweer op...

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

24 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Helaas, aan al het goede komt ook een einde. Na 4 dagen bijkomen in Bangkok is het dan zover, we gaan naar huis.

Twee maanden geleden kwamen we aan in het backpackers epicentrum van Azie: Khao San Road in Bangkok. Vanuit hier begon onze epic reis door Thailand, Laos, Cambodja en Maleisie.
Als ik terugdenk aan wat we allemaal gedaan en gezien hebben.. Man, het is bijna niet meer te overzien! Jungletochten in Chiang Mai en Taman Negara, slowboat tripjes in noord Laos en Maleisie, tuben in Vang Vieng, talloze tempels waaronder Angkor Wat in Siem Reap, guns geschoten in Phnom Penh, laveloos op de mooiste stranden ter wereld onze roes uitgeslapen, gesnorkeld op Koh Phi Phi, Koh Tao en Pulau Perhentian, volledig onder de fluorverf los gegaan op de Full Moon party in Koh Phagnan, duizenden kilometers gemaakt per bus, trein, tuk tuk, brommer, vliegtuig en boot en het mooiste.. Dit alles mogen doen met de geweldige mensen die we tijdens deze trip hebben leren kennen.

Mijn vliegtuig vertrekt over een paar uur. Met pijn in mijn hart verlaat ik dit continent. Ik kom hier zeker terug. Het was geweldig!!

Tot snel!

Tot morgen avond mannen
    Himmel LOsSSS

• 24 Augustus 2011 - 18:00

Pa:

Mooi en voor nu een goede terugreis en tot morgen in Düsseldorf

• 24 Augustus 2011 - 18:59

Je Moeder :

Goede terugreis jongen,
    Tot morgenavond......laat !!!! (mannen)
    Kus. Mama.

• 24 Augustus 2011 - 19:06

De HuisBaas:

PS....Oeps, het Beer-Pong seizoen in "THE GOATHOUSE" is gesloten....helaas......
    Biertje ? .... Tuurlijk
    De huisbaas.

Lando

Vanaf mijn 18e leerde ik de reiswereld kennen door een lange vakantie naar Australië. Het reisvirus beet, hard. Nu, heel wat jaren en +50 landen verder, is het verlangen om te zwerven over de aarde nog altijd aanwezig.

Actief sinds 23 Juli 2008