Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

10 Juli 2011 | Thailand, Chiang Rai

Hello!

We snappen nog steeds niet waarom we het heerlijke Chiang Mai hebben verruild voor Chiang Rai.. Hier is namelijk niet veel te beleven. Het stadje is erg klein, bijna geen reizigers te vinden (kroegen en clubs waren dus ook gewoon leeg) en zit vol met engelse vieze mannetjes, je weet wel, met van die veeel te jonge Thaise meisjes om zich heen.

In Chiang Rai hebben we (alweer) een markt bezocht, deze viel echter goed tegen na de gigantische nightbazaar in Chiang Mai. Ook hebben we dan eindelijk maar eens een Thaise massage genomen. Echt super chill! Paar euro voor een uur, nice.

'S avonds niet te laat gemaakt, want we wilde de volgende ochtend zo vroeg mogelijk naar een tempel. Dit was een witte en ik moet zeggen, was zwaar onder de indruk! Heel erg mooi. Na de tempel zo snel mogelijk vertrokken naar het volgende gehucht, Chiang Khong, grensplaatste met Huay Xai (Laos) waar we een dezer dagen de Mekong rivier op gaan om een 2 daagse slowboat trip te doen richting Luang Prabang.

Wat wel leuk is aan deze (veel) minder toeristische plaatsjes, is dat alles hier spotgoedkoop is (hotel overnachting 1,20, 4 uur durende busrit 1,30) en de westerse wereld hier nog totaal geen invloed heeft op de omgeving.

Tot in Laos!

• 11 Juli 2011 - 09:29

Sjef:

Mooie reis, heel veel plezier.
    Ook groetjes aan Menno.

• 11 Juli 2011 - 16:59

Ome Wampie:

Heb je al een Thaitje gescoord,of zijn ze niet mooi die vrouwtjes. Geniet er maar lekker van want je leeft maar een keer.We blijven je volgen.Gegroet van Tante An en Oom Wampie xxx

Lando

Vanaf mijn 18e leerde ik de reiswereld kennen door een lange vakantie naar Australië. Het reisvirus beet, hard. Nu, heel wat jaren en +50 landen verder, is het verlangen om te zwerven over de aarde nog altijd aanwezig.

Actief sinds 23 Juli 2008