Koh Phagnan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu Koh Phagnan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

Koh Phagnan

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

16 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Ok en daar waren we dan: Koh Phagnan, het eiland waar de grootste en beruchtste fullmoon party ter wereld gehouden wordt.

We kwamen twee dagen voor het feest aan, ieder uur kwam er weer een boot VOL mensen aan. Augustus is de drukste maand hier en dus is dit ook het grootste feest van het jaar. Nou dat was merkbaar, echt overal bomvol met mensen! Super vet natuurlijk, zeker omdat je heel veel reizigers die je eerder bent tegengekomen hier weer ziet.

De 2 dagen voor het feest was het al een groot feest, hele strand vol tenten, podia en vuurspellen (touwtjespringen met een touw dat in de fik staat, glijbaan die je door een ring van vuur laat gaan, vuurlimbodansen etc.). Super nice.
De 14e was het dan zover, iedereen een debiel outfit kopen, potjes verf mee en GAAN! Zie de foto's, spreekt voor zich, was geweldig.
De volgende dag nog een post-fullmoon party gehouden..
En dat was dan ook wel ff genoeg..
Koh Phagnan schijnt een super mooi eiland te zijn, ik heb werkelijk geen idee. Leef al 4 dagen van 6 uur 's avonds tot 11 uur 's ochtends. Best jammer, maargoed morgen gaan we naar Koh Tao, het chille duikeiland van Thailand. Daar gaan we niets anders doen dan bijkomen en opladen voor Bangkok!

Cheers all!

• 16 Augustus 2011 - 09:50

Bonnita:

Goed plan;
    uitrusten, niks doen, bijkomen, indrukken verwerken.
    Van de rust/zon/en de mooie natuur genieten, voordat straks de "werk/studie drukte" weer begint.
    Kortom: nog ff vakantie!
    Dikke kus, mama.

• 17 Augustus 2011 - 08:22

Noy:

Jongens jongens, wat klinken jullie verhalen toch super!!! En ik vond Koh phi phi ook zo mooi, wilde er eigenlijk niet echt weg.. Veel plezier nog in Bangkok en vergeet niet de floating market he;-)
    en als je tijd hebt de Chatuchak market (check wel even van tevoren welke dag hij open is, iedere Thai weet dat). en al die paleizen bij elkaar, dat kan je ook niet missen. Have a good time!!