Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Lando Hornsveld - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen!

Door: Lando

Blijf op de hoogte en volg Lando

25 Augustus 2008 | Nederland, Soest

Tsja, de titel lijkt me genoeg te zeggen, nog maar 11 dagen voordat mijn vliegtuig (van maarliefst 27 uur!) vertrekt naar het verre Australië.
Ik heb er enorm veel zin in, maar vind het ook best onwerkelijk. 5 maanden zonder je familie en vrienden vind ik maar een vaag idee.
Achja, in Soest gebeurt ook weer niet zo heel veel dus zal (hopelijk) weinig missen.

Het doel van deze reis is eigelijk niks meer dan keihard genieten en wat van de wereld te zien (klinkt goed toch?).
Ik vertrek dus de 4e van september en vlieg waarschijnlijk 19 januari weer terug.

De route is nog niet bekend, dat wil ik ook niet. Als ik aankom in Sydney zie ik het wel! Heerlijk idee toch? lekker met je rugzak door een belachelijk groot land reizen zonder je ook maar ergens zorgen over te maken!

Nou nog 11 nachtjes slapen (en niet slapen, want de feestjes blijven gewoon doorgaan natuurlijk) voordat ik de zon, de zee en het strand opzoek.

Lieve kijkbuiskinderen, dit eerste bericht was me een waar genoegen!
De volgende zal in Sydney zijn.

C'ya!



  • 26 Augustus 2008 - 21:52

    Nielsje:

    he joekie..

    echt lekker hoor zo'n uitstapje naar australie.
    ook leuk dat je zo'n weblog gebeuren bij gaat houden.
    mja maatje ik zie je donderdag wel.

    c'ya!

  • 03 September 2008 - 13:04

    Valerie:

    Ik ga je missen lieverd!
    Vandaag je koffers pakken toch;)!
    Succes en een fyne vlucht morgen!

    Liefs val

  • 03 September 2008 - 18:58

    Marjol&Gea&Arjen SEH:

    Hey Lando,

    Zo Down Under gaat er dan echt aankomen...
    Weet je eigenlijk wel wat je in Sydney allemaal kan doen?
    Toch wel de Lonely planet he... Das echt de bijbel hoor...

    nou heel veel plezier daar... en we horen graag verder hier op de SEH...

    groetjes ;)

  • 04 September 2008 - 09:44

    Noel:

    He gozer,
    hoorde van je vader dat je nu eindelijk weggaat...
    ik wens je mede namens Jelle onwijs veel plezier!
    Let goed op jezelf enz.enz.enz. we lezen de verhalen wel
    groeten

  • 04 September 2008 - 22:42

    Niekos:

    Jong, de verslagen komen zoiezo! Maar geniet van je tijd daar en vergeet nooit.. Hardcore never Dies

  • 05 September 2008 - 08:06

    Cor:

    Hey Lando,

    Ik wens je heel erg veel plezier in Australie en pas goed op jezelf.
    Geniet ervan en ik zal regelmatig kijken op jouw site.

    Groeten,

    Cor

  • 05 September 2008 - 15:42

    Martien + Lenie:

    succes, wij zijn benieuwd hoe je dit alles gaat ervaren. we hebben er wel vertrouwen in.

  • 16 September 2008 - 16:26

    Thijs Transport Umc :


    good day mate

    alles goed daar gave foto van die krokodil ik zellf maandag naar florida

    veel plezier verder en de groetjes van Thijs,Cor,Dick en hans Tak

    mazel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lando

Vanaf mijn 18e leerde ik de reiswereld kennen door een lange vakantie naar Australië. Het reisvirus beet, hard. Nu, heel wat jaren en +50 landen verder, is het verlangen om te zwerven over de aarde nog altijd aanwezig.

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 111428

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Vietnam on wheels

24 September 2013 - 01 April 2015

World trip!

01 Juli 2011 - 26 Augustus 2011

Zuidoost Azië

04 September 2008 - 19 Januari 2009

Australië

Landen bezocht: